sobota, 12 listopada 2016

No. 1

Cześć!


A więc zaczynajmy. 

Jest to mój pierwszy blog. Będzie on prowadzony anonimowo. 
Dziwne, prawda? 
Ale pytanie chyba najważniejsze. Czy bloga można prowadzić anonimowo? 
Moja odpowiedź brzmi- Oczywiście! 
Z anonimowym blogiem jest jak z ludźmi. Nie oceniasz ich (w tym wypadku bloga) przez pryzmat tego jak wyglądają, tylko co tworzą. Czytelnicy mają "pokochać Cię" za to co piszesz, a nie jak wyglądasz, skąd jesteś, w co wierzysz, czy ile masz na koncie...
Blog jest anonimowy też ze względu na to, że jestem osobą nieśmiałą. 

Coś pomiędzy...

Dlaczego taka nazwa bloga a nie inna?
Jestem realistką ale i marzycielką, osobą nieśmiałą ale lubiącą być również w centrum uwagi. 
Jednym słowem jestem chyba najbardziej niezdecydowanym człowiekiem. Dlatego taka nazwa mi przypasowała i się spodobała.

A teraz coś o mnie oraz co będzie zamieszczane na blogu
Jak po lewo, w opisie "o mnie" można zauważyć, kuzynka mówi na mnie Pola, chociaż tak się nie nazywam. Ale dla was, tutaj będzie to mój pseudonim. Tak się możecie do mnie zwracać. To ze względu na to, że nie chce podawać swojego imienia.
Jestem nastolatką, mieszkającą w Polsce. Interesuję się modą, muzyką, książkami, podróżami oraz kocham gorącą herbatę ;)
Blog będzie właśnie o moich zainteresowaniach czyli jak wcześniej wspominałam będzie to: moda, muzyka, książki, jedzenie, życie codzienne itp.
W planach ma robienie różnych "top list" oraz masę innych ciekawych rzeczy.
Pierwszy post już niebawem.
Wpadajcie!


Zostawiam Wam tutaj mojego maila: cospomiedzy@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz